Bij Managed Hosting nemen wij jou het technische beheer van je website volledig uit handen. Jij kunt je focussen op jouw business, wij zorgen ervoor dat je website veilig, snel en up-to-date blijft.
Wat zit er inbegrepen?
Automatische updates
Wij houden je website veilig en stabiel door:
Security monitoring
We houden je website in de gaten op verdachte activiteiten.
Uptime monitoring
Je website wordt 24/7 elke 30 minuten gecontroleerd op beschikbaarheid.
Mocht je site onverhoopt offline zijn, dan ontvangen wij direct een melding en ondernemen we actie om het probleem op te lossen.
Troubleshooting & support
Werkt er iets niet zoals het hoort? Of zie je ineens een errorpagina of foutmelding?
Wij lossen het voor je op — tot 1,5 uur per issue, op fair use basis.
Herstel bij storingen
Is je website offline of niet meer bereikbaar?
Wij duiken erin en zorgen dat alles zo snel mogelijk weer draait.
Fair use policy
Wij bieden uitgebreide support op basis van fair use:
Per issue is tot 1,5 uur ondersteuning inbegrepen.
Duurt het langer of zijn er extra werkzaamheden nodig?
Dan bespreken we vooraf de mogelijkheden.
Dan behandelen we elk probleem afzonderlijk. Kleine zaken combineren we waar mogelijk binnen het fair use beleid van 1,5 uur per issue.
Geen zorgen — we stoppen niet zomaar.
We nemen contact met je op, leggen uit wat er aan de hand is, en bespreken de opties en kosten voordat we verder gaan.
Ja, maar het hoeft niet. Alles wordt automatisch voor je geregeld.
Wil je zelf iets aanpassen, dan kan dat natuurlijk altijd.
Jazeker. Complexere sites zoals webshops of leeromgevingen vallen ook onder WooCommerce Managed Hosting.
Vooraf nemen we door wat de mogelijkheden zijn, en hoe de shop of leeromgeving eruit ziet.
Dan helpen we je natuurlijk bij het herstellen van je site, dit valt echter niet onder de Managed Hosting.
Voor het herstel is een aparte service die je kunt afnemen.
Heb je een hack- en malware risicodekking dan zal je site binnen enkele dagen worden hersteld.
Nee, hiervoor ben je aangewezen op je webdesigner of technisch VA.
Mocht je deze niet hebben dan kunnen we je voorzien van een geschikte webdesigner.
Vragen over de functionaliteit van software die jijzelf óf je webdesigner hebt geïnstalleerd zullen op best effort worden behandeld.
Dit houdt in dat het in principe buiten de scope van de Managed Webhosting valt en niet onder het beheer hoort maar we je er tóch mee zullen helpen binnen de mogelijkheden die we hebben.
De support voor Managed Hosting is op werkdagen op reguliere tijden van 8:30 – 17:00 uur.
In het weekend of ’s avonds zal de mail worden beantwoord op best effort als het noodzakelijk is.
Er is 24/7 monitoring op je website, dus is deze offline dan wordt het opgelost voor je waarschijnlijk eerder dan dat jij het zelf zal weten.
Zelfs je webdesigner en online marketeer wisten deze nog niet!
Duizenden ondernemers zoals JIJ downloaden ook al deze tips!